Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


NOLIFER

Nu sitter jag här, varm och utmattad :) Adam började dryga om att jag och Moa ska sova ute hos han inatt,
så vela ju inte jag det, så började med att han kastade nycklar och skit på mig,
så hoppade jag på han och nu har vi vart 7 år igen och brottats i ca 40 minuter ;D
Haha, hur uttråkad får man vara egentligen? Aja, svag är han iallafall, jag hade ner han på golvet typ always ;>
Eller inte..
Just nu har jag himlans ont i armen, sen igår när jag ramlade ner för trappan,
och dessutom ont i ryggen sen Adam lyfte upp mig och släppte mig i golvet, han är störd :)

Ska tillbringa kvällen med Moa är det tänkt iallafall, stannar väl där över natten som alltid,
eller så är vi snäll mot Adam och sover hos han, vi får se..
Nu ska jag fräsha upp mig lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0