Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


LOST WITHOUT YOU

Sitter hemma i Bergby nu, lyssnar på musik och väldigt trött :)
Kollar på min nya vägg gör jag också, som nu är på börjad.
Ser lite små kul ut när det bara är några stolpar på sidorna och en dörr mitt i allt.
Jag är ju nästan så dum så jag går igenom dörren när jag ska ut, istället bara för rätt igenom väggen :D

Har bara tagit det lugnt i helgen, inte gjort speciellt mycket.
I fredags hjälpte jag Matilda med sims och så, kollade på film och soov.
Vaknade 6 gånger av Matildas alarm 06:30 som hon glömde stänga av dagen före..
Skit irriterande, men sov vidare till halv 2 sen iallafall :)
Tog det lugnt på lördagen med.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, kollat på en halv film bara.
Sen åkte jag med Rickard och Matte in till stan och tog sen 18:10 bussen ut hit.
Nu sitter jag här och har tråkigt.
Ska nog fördriva tiden med att fixa lite bilder och sånt ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0