Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


IM JUST LIVING MY LIFE

Just live your life, eeey ey ey!
Sitter och lyssnar på musik nu och läggar in musik på pappas mp3 ;D
Han kan ju inte själv så jag får göra det åt han.

Skolan var okej idag, gick bra faktiskt, kom hem runt 10 i 3.
Har bara suttit här och slappat och ätit lite ;D
Ska kanske ut och gå med Linn idag, får se hur det blir, har ju så mycket skavsår.
Men jag orkar inte bry mig om det känns det som, dom kommer bli värre det vet jag men det skiter jag i :p
Är ju som sagt van så..

Ååååh jag blir så jävla irriterad, ljudkortet på datorn funkar ju inte och är helt cp
så jag får sitta med telefon brevid tangentbordet och lyssna på musik, skit drygt!
Måste köpa en ny dator, that's it.

Btw så vet jag ju att folk läser, så ni kan ju bli duktigare på att kommentera tycker jag! :)
Och jag lovar att det ska komma fler bilder,
men kameran är ju sönder och jag har ju bara den på telefon,
men ska inskaffa en bra snart hade jag tänkt ;)


Tänkte lägga upp lite bilder på mig själv igenom tiden,
ingen av bilderna är ju speciellt snygg men kan vara roligt att se ;)

Början av 2007, haha!


Sommaren 2007


Januari 2008


Mitten av 2008


Lite senare i 2008


Och nu ungefär för en månad sen













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0