Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


HEJ GLAAD

Nu sitter jag här, med uppskrapad arm och färg i håret, och dessutom kommer det i öga hela tiden..
Har precis färgat både mitt och Patrics hår och snart ska jag färga lises hår :)
Och den uppskrapade armen fick jag självklart när jag ramlade i trappan, som jag gör dagligen..
Måste få lite bättre balans tycker jag, men våran trappa är väldigt hal den med ;D
Ska skölja ur Patrics färg alldeles strax I think.

Skolan var väl okej idag, börjar redan bli skoltrött.
Men annars så gillade jag vårt nya schema skarpt!
Slipper sluta 14:50 på fredagar! :) Lättnad, verkligen.

Är på hur bra humör som helst idag,
läänge sen jag var så glad, och det känns niiiiice.
Och btw så fick jag min önskade prao plats på Arbetarbladet, ska vara med en fotograf där! :)
Så ge mig vecka 10 nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0