Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


GE MIG SOMMAR!



Jag är väl inte helt ensam om att vilja ha sommar nu?
Ska bli så skönt, ledig från skolan, åka till Kroatien, och bara ha det underbart! :)
Och jag kommer få träffa Maria, åååh längta! Inte sett henne sen i somras nu, saknar henne!
Men nu är det bara den här terminen kvar, som nyss har börjat dessutom -.- sen så!
Skulle inte tacka nej att åka till Onöya eller Danmark i år igen! Sommaren 08 var ju bästa sommaren hittills.
Men ska bli lika bra i sommar, hoppas jag! :D '

Och btw så är det inte speciellt kul att det snöade både igår och idag här,
när det äntligen hade försvunnit, så jävla värdelöst.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0