Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


FÖRSTA SKOLDAGEN..

..på hela 20 dagar, tänker ju inte helt klart heller nu när man inte gjort det på länge.
Helst av allt skulle jag vilja ha 20 dagar ledigt till, men man kan ju alltid drömma :)

Gick till skolan 07:50 för att fixa ett busskort, sen gick jag till bussen.
Idrotten var helt okej, har ju börjat att ha tillsammans med tjejerna i 8b, så det bara är vi tjejer.
Ingenting jag vill ha, skulle nog hellre ha med killarna i klassen :)
Men det var nice iallafall, sen hade vi bara engelska och svenska, sen sve/eng.
Slutade 13:50 och har precis ätit en macka och druckit lite te.

Får se vad jag hittar på ikväll, borde färga håret igen tycker jag..
Men då måste jag åka till Norrsundet för att få färgen jag vill ha, det orkar jag inte.
Aja, vi får se.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0