Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


..

Sitter fortfarnade och kollar på o.c, men känner mig mycket piggare.
Har snart kollat klart på säsong 1, har bara tagit en paus med kollandet en gång, och då åt jag :)
Just nu, samtidigt som jag kollar, pratar jag med världens bästa norska, eller vad man nu ska säga.
Aja, jag pratar iallafall med Maria på msn, som nu också har blivit blond den söta ungen! :D

Jag saknar henne grymt mycket och längtar otroligt mycket till sommaren, då jag får träffa henne <3
170 DAGAR SEN VI SÅGS IDAG! :( 

Kan ni fatta? 170 dagar! Det är sjukt lång tid..
Ta mig till Norge, eller henne till Sverige, NU TACK! Så skulle jag blivit nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0