Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


;>

Tjena! :D
Nu är jag glaaad, har ingen aning varför men..
Det är väl antagligen för att jag har spenderat mestadels av dagen med Carroababy i stan.
Vi gick runt och kolla och så i affärerna, men jag köpte ingenting :)
Åkte hem på 18.35 bussen, och nu har jag skavsår på båda fötterna, skit kul.
Men de får bli som det blir, är ju ganska van med skavsår jag.

Jag måste börja röra på mig mer vafan, jag och Linn ska börja gå ut och gå med stavar ofta.
Men hur fint känns det då? Haha, men jävlar vad det är bra träning alltså.
Vill också börja dansa, men ingen som vill börja med mig ju.
Men skit samma, nu orkar jag inte skriva nåt om det.

Dåligt med bilder också tycker jag, men har formaterat om datorn och har inte ett skit nästan.
Blir väl någon tråkig bild på vad som helst ;> Får se vad jag har för någonting..

Blondin eller brunett? Blondin va? :p
Inte för att man ser så jätte bra på bilderna men har ju världens sämsta kamera med!

    

Skagen - sommaren 08




Bräcke - vintern 08




Jag föredrar iallafall sommar och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0