Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


2009

Första dagen på det nya året idag, och jag är väldigt trött :)

Käkade god mat igår iallafall vid 18:00,
sen så satt Carro, Adam och jag i Adams rum och lyssande på musik, pratade och sånt.
Det var treevligt, sen så kom Linn och Max, och lite senare Simon och Linus.
Vi var hos oss hela kvällen, och kollade på fyrverkeri (stavning?) på tolvslaget såklart.
Sen lite senare kollade vi på 2 filmer, och somnade vid 07:30 på morgon.
Vaknade nu alldeles nyss och ska äta något snart hade jag tänkt, bara Carro vaknar :D
Sen tar vi 17:10 bussen till stan och åker sen till Sandviken.

Hoppas ni hade en bra nyårsafton så skriver jag mer sen.
Ska packa och så nu.

Kommentarer
Postat av: molle

gott nytt år gumman!!! allt bra med dig =) ? pusspuss

2009-01-01 @ 17:32:43
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0