Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND

Nu var det ett tag sen igen, I know.. Men nu s
Jag åkte som sagt och spenderade torsdagen i Älvkarleby, rätt så mycket folk där,
käkade sallad och sen vart det fika osv :) tog 18.35 bussen till stan, där pappa hämtade upp mig.
Sen åkte vi och käkade på donken sen vidare till Sandviken och hämtade upp Carro!
Så hon har varit här sen dess, har varit riktigt mys! :) Vi åkte in till stan idag, sen åkte hon hem.
Jag tog 16.10 bussen hem sen, och nu sitter jag här.. Lite tomt utan Carro tycker jag ^^

Denna lördagkväll ska jag som alltid träffa Moa, om jag nu får tag på henne :)
Men kommer nog lyckas, om ett tag eller så, får försöka lite till.

Sen kanske ni märker att designen är lite annorlunda,
jag fick för mig att försöka göra något någorlunda bra, men lyckades inte :p
Men nu får det se ut såhär ett tag, tills jag orkar göra något fint..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0