Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


JAO

Ja, nu har jag inte skrivit på ett par dagar..
Men i helgen har jag inte haft tid då jag har varit i Sandviken.
Helt underbart att träffa Carro igen! Jag saknar dig redan :(
Vi hade det lika mysigt som alltid, massa prat, skratt, roliga filmer, god mat osv.
Jag älskar dig gumman!
Igår när jag kom hem hann jag inte heller skriva något, lära sticka till konfirmationen direkt.
Började med att äta lite, sen vart det glass och film, Gran torino, rätt så bra film! :)
Och efter det pratade vi och kollade när några dansade, och sen vart det fika. Kom hem runt 6 på kvällen.

Idag har jag varit i skolan, tråååkigt.
11 av 30 poäng på no provet, och man skulle ha 13 för godkänt.. Great -.-

Nu ska jag försöka få igång oc igen, tvn gör inte som jag säger att den ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0