Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TORSAG..

Har inte skrvit på ett tag nu, men har inte haft ork.. Och det känns det som jag fortfarande inte har.
Idag har jag iallafall varit i skolan, som dessutom inte var så bra.
Sen var jag i stan en sväng, och var med moa efter jag ätit och så.

Orkar inte skriva så mycket om vad jag gör om dagarna, känns som om jag tjatar ut er med det.
Men nu har jag ju ingenting att skriva om, och bara tråkiga bilder då jag inte har någon kamera.
Använder ju inte den jag hade i sommras, så ja.

Imorgon åker jag iallafall till Sandviken och umgås med Carro hela helgen.
Hur underbart är inte det då? Ska bli hur bra som helst, precis som alltid.
Vi måste ju träffas oftare gumman!
Dessutom är det skönt att sluta vid 2 imorgon, förr var det ju 3 på fredagar.

Men nu orkar jag inget mer.
Ni får ha det så bra, så ska jag försöka vara duktigare på att skriva,
när jag väl har nåt att skriva om! :)

Tänkte lägga in 2 bilder på mig och Carro som är grymt gamla,
men det gick inte ladda upp bilder så det blev ingenting med det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0