Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


TISDAG

Nej nu ska jag bli bättre på det här med att blogga igen,
som förr med ungefär 2-3 inlägg om dagen! Kan ju alltid försöka :)

Men under dagarna jag inte har skrivit har jag inte gjort något speciellt,
gått i skolan om dagarna, sen varit med Moa och så på kvällarna.
Igår var det riktigt mys hos henne, käkade glass och fotade en massa!
Men Moa glömde minneskortet med alla bilder i Norrsundet så dom får jag visa en annan dag :)
Hon vart jätte fin iallafall, inte jag.

Och idag var jag i skolan, sen tog jag 13.35 bussen till stan, och åkte vidare till sjukhuset.
Var där till ungefär 16.00, haha måste erkänna att det tillslut vart grymt roligt där :D
Även om jag just nu har väldigt ont, men då hade jag bedövning så.
Stackars läkaren säger jag bara, fyfan! :D Men men, jag gör ofta bort mig, haha..
Sen gick jag på stan med Moa ett tag, tog 17.35 bussen hem och nu sitter jag här.

Jag har faktiskt en bild sen igår, men den är inte sååå fin precis, och absolut inte seriös.
Men jag visar ändå, för kan inte komma på nångång jag är seriös?
Aja, ha det bra :D Puss!

Ena bilden från igår, skit snygga grimarser tycker jag ;)



Jätte söt vi är på alla bilder tillsammans :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0