Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


SÖNDAG

Hejsan! :)
Nu sitter jag hemma, vaknade för någon timme sen och har bara kollat på OC med Adam :)

Filmen var riktigt bra igår, tre timmar lång var den också, men somnade inte en enda gång ändå :D
Duktigt av mig, som bara hade sovit 4 timmar den natten.
Kom iallafall hem vid 01.30, och kollade lite på oc, och somnade sen =)

Nu sitter jag och funderar lite.. Ska jag åka till Sandviken och träffa bästa Carro kanske?
Det skulle vara skönt, ja, så blir det nog :D

Sorry om det vart ett tråkigt litet inlägg, men nu måste jag gå och duscha =)
Och jag som brukar hata söndagar, är faktiskt ändå på bra humör idag, nog för att det är lov.
Jaja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0