Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


RUBRIK.

God morgon :) Har inte sovit speciellt bra inatt, vaknat tillofrån sen klockan 05.00 imorse.
Adam soffa är inte så himla bekväm om vi säger så :D
Spenderade dagen med Linn igår, vi färgade hennes hår, vart jätte bra! :)
Sen gick vi till mig och kollade på film med Adam, och gick med henne till vifors efter det.
Somnade nästan dirket i Adams soffa när jag kom hem, med kläder och allt på :p

Nu har jag precis gjort mig iordning osv, sen tar jag 11.35 bussen in till stan.
Och senare ska väl Linn antagligen färga mitt hår :)
Ska lägga i en mörkblond toning sen slinga ljusblonda slingor.
Hatar verkligen att slinga med hätta, men men, ibland får man stå ut :p
Hoppas på att det blir bra bara, och att inte toning ser allt för grå ut..

Nu ska jag fortsätta fixa lite till.
Så hörs vi senare!

Haha, jag kände bara för att lägga in den här bilden, så grymt ful! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0