Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


ONSDAG

Hallå :)
Skolan var värdelös idag, som alltid.. Riktigt tråkiga lektioner.
Och sen gick jag och Adam till hälsocentralen i kylan,
skulle lämna tillbaka lite kryckor som jag samlat på mig under åren.
Men nej - det stängde 20 minuter innan vi kom dit, och han som jobbade där kunde inte öppna åt oss heller -.-
Så då var det bara att gå hem igen, spolade varm vatten på händerna för att jag inte skulle vara så kall.
Får väl lämna dom imorgon istället då.

Nu sitter jag iallafall här, ska hem till Moa snart och kika film.
Och dessutom har hon feber, men tror inte det smittar? Får väl hopppas på det iallafall :)

Så ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll igen,
har varit hur trött som helst sen förra veckan..

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0