Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


ONSDAG.

Onsdag idag, och fint väder är det med! =)
Jag tänker inte berätta om vad jag gjort idag osv, det är en del..
Käkat thai/kina mat har jag iallafall gjort, hur gott som helst :)
Kom hem för inte så länge sen, och har precis satt mig här ungefär.

Om ett tag så blir det hårfärgning med Linn, det vart tinte av igår eftersom jag inte hann köpa någon färg.
Och den som jag köpt idag blir nog lite för mörk än vad jag tänkt, men ska ju ändå slinga massa sen..
Aja, vi märker väl hur det blir, jag har iallafall tröttnat på det där blonda jag har nu!

Kvällen igår spenderades med Linn här hemma, vi kollade på OC och åt popcorn, hehe.
Och sen gick vi och träffade Emma, men jag gick hem och sov efter en timme ungefär :)
Gick ju upp halv 8 imorse så..

Nej nu ska jag försöka få tag på Linn, inte så lätt med hennes telefon :p
Men ska göra ett försök till iallafall.
Ni får ha det så bra, så skriver jag väl mer ikväll och berättar om håret eller så.

Thai/kina mat med dessa =) Bilden är tagen i Danmark, lägg märkte till vad brun Berit är!



En oseriös bild som Moa tog på mig för någon månad sen.






Kommentarer
Postat av: Linn

Va fin bilden var från Danmark med vattnet o de:D

2009-02-25 @ 21:30:15
URL: http://linnnnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0