Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


MÅNDAG

Vart inte så jag åkte till Sandviken igår, men hon kommer hit på fredag iallafall! :)
Så igår vart jag mest bara hemma, kollade på oc precis hela dagen/kvällen med Adam,
och mot kvällen kom Linn också, gick och mötte henne vid 8 eller så :)
Sen gick vi till vifors med henne vid 11 eller så, vet inte ritkigt.

Idag vaknade jag tidigt, 10.00, otroligt! :D
Har duschat och sånt, varit till hälsocentralen och lämnat tillbaks 2 par kryckor alldeles nyss.
Och nu sitter jag och kollar på alla kläder som är över hela rummet, ska rensa garderoben hade jag tänkt.
Kommer nog ta någon timme :p
Och senare ska jag hitta på något med Linn, får se vad det blir =)

Puss!
Och måste säga att det var så jävla skönt
och vakna imorse och veta att jag slapp gå till skolan!

Kommentarer
Postat av: EEEEEEEMMMA

fin blogg du :)

2009-02-24 @ 09:23:02
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0