Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


LÖRDAG

Hallå :)
Nu sitter jag hemma, känner mig nyvaken även om det var någon timme sen jag vaknade upp hos Moa :)
Alltid lika roligt att umgås med henne, vi var hos henne och kollade på film, slappade och åt glass ungefär.
Somnade vid 05.00 eller så skulle jag tro,
men pigg och glad vaknar jag upp av mig själv klockan 10.00 imorse :D Hur duktigt är inte det då? ;)
Åt lite sallad när jag kom hem och pratade lite med Adam, och nu har jag precis valt ut en film tills ikväll.
Ska på bio, blir nog att vi ser Benjamin Buttons otroliga liv, handlar om en kille som åldras baklänges på nåt vis.
Den är nog rätt så bra, tre timmar lång också, men det gör inte så mycket :)

Nu ska jag gå och duscha :)
Ha en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0