Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


GRATTIS MATILDA.

Nu sitter jag här med hårfönen i ena handen och skriver med andra, det går inge bra.
Håret vart förjävligt igår, ser ut som en gammal kärring i håret..
Nu gav jag upp med hårfönen och skriver med båda händerna istället :)
Men håret vart iallafall alldeles för grått, och slingningen vart inge bra alls.
Det mesta av det gråa kommer väl förhoppningsvis försvinna efter några duschar.

Nu ska jag iallafall göra mig iordning, dagen ska jag spendera i Älvkarleby.
Min syster Matilda fyller nämligen 9 år idag, grattis! :)
Så ska väl åka dit och fira henne lite, sen åker jag hem senare på eftermiddagen.
Ska kolla efter några örhängen eller så till henne innan också hade jag tänkt, har inte bestämt mig än.

Puss!

Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0