Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


FRIDAY

Helg!
Äntligen alltså.. Så himla trött på skolan, upp tidigt på morgonen osv.

Men men, idag ska jag väl antagligen åka till Älvkarleby, och stanna där tills på Söndag.
Var ett par veckor sen jag var där nu, får känslan att det skulle vara skönt att vara där ibland.
Och slippa Bergby, hur skönt är inte det då? :)
Jag tar väl bussen om ett tag eller så, måste få tag på pappa först och främst.

Och nästa vecka kommer KANSKE Maria
, har inte pratat med henne än, men skulle vart grymt kul!
Det har gått alldeles för lång tid nu, 186 dagar nu faktiskt. Tänk att jag håller räkningen tillomed.
Men jag saknar ju tjejen!



Ha en bra helg! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0