Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


FJÄRRAN HÖJDER

Idag har det varit en braaa dag, hur bra som helst.
Har bara varit i skolan i en timme ungefär! :)  Sen har tjejerna i 8a och 8b varit på fjärran höjder, och simmat och så.
Riktigt trevligt att spela vatten poolo eller vad det heter, haha..
Och "mössorna" man lära ha på sig när vi spelade det, med skydd för öronen var ju inte super snygga precis.
Men jag fick panik med det där snöret runt halsen så jag tog av mig den ;D
Sen skulle vi ta 14:30 bussen hem, som vi trodde gick 14:35, så dom som hade busskortet kom aldrig,
så vi fick ta 15:10 bussen istället, men funkade bra det också!

Och nu har jag bestämt mig, jag ska inte vara såhär blond längre.
Jag har tröttnat på det, både färgen och utväxten som kommer efter ca en vecka.
Så jag ska lägga i en toning, har inte bestämt riktigt vilken färg än.. Men blir väl mörkblond eller så.
Sen göra massor av ljusare blonda slingor.
Får se hur det blir, men jag ska iallafall prova! :)

Mys igår kväll med Linn också, alltid lika bra och umgås med den människan :)
Var ute en sväng med Pontus, Hampus och Moa efter att Linn gått hem med.
Men annars så låg jag bara i sängen på dagen, efter skolan alltså.
Sen mötte jag Linn vid 7 :)


Nej, nu är jag hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0