Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


BERGBY.

Idag är det Söndag och jag har nästan nyss kommit hem till Bergby igen.
Har varit en riktigt lugn helg :)

I fredags så kom jag dit runt 19.00 tiden,
åt god mat och sen vart det tv och godis hela kvällen..
Somnade hur tidigit som helst, vet inte när, vet bara att det var tidigt.. Men det behövdes väl :)
Och vaknade klockan 08.00 på lördagsmorgon, för Matilda låg och pratade skit högt i telefon.
Kunde inte somna om, så låg och kollade på tv till 11.30 ungefär och klev sen upp och åt frukost :)

Lite senare så duschade och gjorde mig iordning,
sen så var ju jag så snäll så jag följde med Matilda när
hon skulle åka skridskor! :) Snacka om att jag vart sugen på att åka dårå.. Ett år sen jag gjorde det nu.
Fick bara dåliga bilder med mobilen, men dom va söt iallafall :)
Dom får ni se i slutet av inlägget, som blir alldeles strax :D
Har iallafall åkt från Älvkarleby idag, tog 18.10 bussen från stan och åt lite.
Sen satt jag mig här, och ska träffa Moa lite senare ikväll! :) Mys!


   
Så söt med den där rosa hjälmen och mössan framför ögonen och allt! :D
Älskar dig syster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0