Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


You better die young

Hallå!
Nu har jag och Maria precis kommit in från kylan.
Vart tog våren vägen? Det har ju inte varit varmt alls idag, inte igår heller.
Men men, det kommer väl tillbaka så småning om.

Vi började dagen vid 14.00 med att färga Marias hår,
det vart inte riktigt som hon ville så vi färgade det en gång till.
Vid 16.00 var vi klara, så satt vi här en stund och åt mat/fikade sen.

Ikväll ska vi som sagt göra något med Moa,
men det blir inte fören runt kl 22 ikväll.
Ingen aning vad vi ska hitta på för något, men det märker vi :)
Länge sen jag träffade henne nu..

Men nu har jag ingen ork att skriva mer.
Hej!

Risig bild, men det skiter jag i nu ;)

Kommentarer
Postat av: hannah

estraden :) fast vet inte om jag ska vara med för jag har kommit efter så himla mycket :p

2009-04-08 @ 10:22:18
URL: http://haniypaniy.blogg.se/
Postat av: LINA

Kikar in.. Hoppas du har en bra dag i solen :)

2009-04-12 @ 14:11:57
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0