Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Vår!

Hejsan alla :)
Underbart väder ute idag igen, så nu är verkligen våren påväg!! :D
Snön har smällt en hel del också, skönt.

Idag har jag hunnit med en del faktiskt, fast klockan bara är runt 13:00.
Först så åkte jag och Patric till Ockelbo en sväng, till Arbetsförmedlingen.
Jag satt ute i värmen och solade lite medans han var där inne :)
Sen åkte vi hem, gjorde iordning tacos och jag hjälpte han att städa lite.
Nu sitter jag här och funderar på att gå ut och sätta mig på altanen en sväng,
måste ju passa på när det ändå är så varmt :p

Men nu fick jag lust att gå ut och sätta mig och läsa boken jag är tvungen att läsa ut.
Den är ganska dålig, men har ju läst över halva så det är väl bara att fortsätta..

Hörs sen! Har inge roliga bilder att visa heller, så det får bli en låt ;)

Volbeat - Radio girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0