Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Time of your song

Tjena =)

Det är en värdelös fredag, ingenting bra på tv, kommer inte på någon bra film,
tråkiga folk att prata med på msn, och jag kan inte göra nånting.
Och jag har inte gjort någonting heller, åt tacos och så när farmor och farfar kom,
sen så har jag pratat i telefon med mamma i två timmar, alltid lika pratglad hon =)

Jag har väldigt tråkigt just nu alltså...
Men jag håller humöret uppe och är rätt glad faktiskt!
Och det är ju bara för att Maria kommer hit om ungefär 21½ timmar, underbart! :)

Nu ska jag fortsätta och ha tråkigt,
ingen idé jag skriver nånting nu, blir ändå ingenting intressant.
Men jag tycker ni kan gå in här och läsa, det är ett läsvärt inlägg av en tjej.
Förstår inte hur folk kan vara så sjuk i huvudet så dom håller på så där?
Hela landet också dessutom, hoppas det får ett stopp någon gång!

KLICKA HÄR

Godnatt i förväg, utifall jag inte skriver mer.
Och jag sitter fortfarande på min pappas dator,
så har som sagt inge roliga bilder att ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0