Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Konstigt inlägg om mig.. Ska det föreställa

Tänkte bara skriva ett litet inlägg om mig själv,
har inte berättat nånting om mig har jag kommit på ^^
Och nu när jag ändå inte har nånting att skriva, men samtidigt har tråkigt..
Varför inte passa på?

Jag heter iallafall Amanda Östergren (för er som har missat det).
Är en tjej som är 14 år och fyller 15 så sent som den 29 december.
Jag är blond, blåögd och 1.75 cm lång, det är långt för min ålder jag vet.
Jag går i Bergby central skola, där jag också bor, det ligger ca 3 mil norr om Gävle.
Där går jag i 8a, första året i den klassen nu. Annars har jag alltid gått i B.
8a är en sjukt bra klass måste jag säga! :p

Men iallafall, här i Bergby bor jag med min pappa, min riktiga bror Adam,
(som förövrigt är mitt enda riktiga syskon), Pontus, Patric och Berit.
Sen bor jag också i Älvkarleby med min mamma, bror mattias och syster Matilda.
Jag har en massa fler halvsyskon med..
Tomas, Björn, Jimi, Mattias nr2, Johnny, Kristoffer, Nadja, Tessan, Isabelle och Mikaela.
Så om man räknar ihop mina halv/riktiga syskon totalt har jag alltså: 15 syskon!
Det är inte några eller :p Men men, det har aldrig varit ett problem för mig,
det är bara trevligt med stor familj och allt det där.
Jag brukar inte vara i Älvkarleby speciellt ofta, det ligger ju rätt långt bort.
Eller inte så långt faktiskt, men det tar 2½ timme med buss härifrån Bergby
när man räknar med byten osv, det blir rätt tråkigt i längden.

Intressen och sånt då.. Jag gillar väl inte något speciellt.
Men ut och gå raska promenader/jogga är något jag tycker om.
Umgås med mina vänner, och bara ha kul liksom.
Handla kläder och sånt där gillar jag med! Men det hör till "bara ha kul".
Jag var väldigt intresserad i Ishockey ett bra tag, så det har jag spelat.
Jag spelade ungefär 6 år tror jag det var, slutade förra vintern.
Var tveksam om jag skulle fortsätta den här vintern,
var nära på att göra det men jag skippade det.
Innebandy är också något jag tycker är kul, så det ska jag antagligen börja träna.
Och dans, hiphop/street, är något som verkar grymt kul!
Skulle börja på det med, men vart bara massa krångel.. Så det sket sig :p

Men men.. Nu tog det stop i mitt huvud bara sådär.
Vet inte vad det vart men hm, jaja.
En liten samanfattning då:

Amanda Östergren, 14 år & 15 i december.
Bor i Bergby och Älvkarleby och har stor familj!
Går i 8an här i Bergby och umgås med vänner/familj på fritiden.

Btw så är Berit, (pappas fru) norsk.
Så släktingar i Norge har vi allt! Det är kul :]

Men ja, det här inlägget vart inte riktigt som jag tänkt.
Och jag orkar inte skriva mer, så jag publicerar det väl då.
Utan anledning :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0