Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Streets of roses

Det blev ingenting skrivet i helgen. Jag orkade inte helt enkelt, och inte igår heller. Tänkte slänga in ett inlägg nu för att visa att jag lever ;) Helgen var hur bra som helst iallafall, orkar inte skriva vad vi gjorde osv. Men det var härligt att träffa Carro =) Fint väder var det också, men jag vart nog inge brunare än vanligt. Som alltid :p Och igår var jag i skolan till kl 15.00 typ. Efter det umgicks jag med mina fina vänner =) Gjorde väl ingenting speciellt, men det var nice. Skolan var väl världens segaste dag idag? Så jävla värdelöst. Jag och Linn fick sämsta prao platsen med. Ica kvantum i Sätra? Fyfan, så jävla tråkigt.. Sista lektionen var skön iaf, låg ute och solade :) Sommaren är snart här! ;) Senare ska jag ut med Moa och Jonas. Köpa glass och sånt, mys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0