Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Sol!

Woooooooho. Fiiiiint väder idag, hur varmt som helst! :)
Jag och Maria har bara slappat ute i solen, har tillomed fått lite färg,
även om Maria fortfarande hur bra mycket brunare än mig,
så hon kan gärna ge mig lite av färgen ;) Hih..
Det är iallafall underbart skönt att bara kunna gå i korta shorts och t-shirt!
24.4 grader i skuggan visade termotern idag, häärligt!

Nu sitter vi iallafall i Pontus rum med en varsin dator, och lyssnar på The kooks - shine on.
Sen lite senare ska vi väl träffa Moa och Linnéa är det tänkt,
men dom sover väl eller något sånt just nu skulle jag tro? :p
Aja, vi får se hur det blir, klockan är ju ändå bara 19.52 nu så.

Imorgon åker Maria hem, hennes tåg går kl. 10.34 från Ockelbo..
Ser inte fram emot det precis, men inte långt kvar tills vi ses igen!
På konfirmationen den 14 juni? Tror det var då.
Och det är ju inte långt alls dit! :)

Men vi hörs, puss.

En till bild från våran hyperaktiva fotografering med camen igår ;)
Allting är godisets fel.. Trust me.

Kommentarer
Postat av: hannah

the kooks <33333333333333333

2009-04-16 @ 21:50:42
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0