Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Rubrik

Nu har jag precis ätit massa mat med familjen och farmor och farfar.
Pappa öppnade presenter och sånt där, trevligt :)
Så nu ska vi strax äta tårta och sånt antar jag.
Och om en och en halv timme kommer Marias tåg,
så jag och Patric åker väl och hämtar henne vid 19.10 eller så.
Fan vad jag tjatar om hur många timmar det är kvar tills Maria kommer.
Men skit samma :p Nu ska jag sluta med det.

Imorgon får jag ta bort båda "plåstren" eller vad det heter.
Hoppas att det ser bra ut, hooooppas!
Men det gör det nog, om jag inte har otur som vanlig då :p

Men nu ska jag kila ner, hej!


Hmm, undra om jag skulle passa i bruna ögon?
Det ser nog bättre ut såhär som på den här bilden, det är ju ändå min vanliga så :p
Men det skulle vara roligt att prova något annat, som brun tillexempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0