Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Promenad till Hagsta

Träffade som sagt Moa och Linnéa ikväll :)
Först gick vi runt en stund och pratade osv, satte oss en sväng med.
Och efter det gick vi till Hagsta (!) och mötte Pontus, Jonas, Dennis och Henke.
Gick vääääldigt långstamt måste jag säga :p
Men tillslut var vi tillbaka här i Bergby iallafall.
Sitter nu i Pontus rum med han och Maria, lyssnar på musik och tar det lugnt.

Blig nog sova tidigt ikväll då vi ska upp rätt tidigt imorgon och så.
Men hon och jag har ju vänt på dygnen helt den här veckan,
vi har ju somnat runt 5-6 på morgonen och klivit upp mellan 15-17.
Så får väl ta och ändra på det innan Tisdag, då skolan börjar..
Kommer bli så sjukt tråkigt, har inte varit där på tre veckor och har en jävla massa prov osv!
Men jag får väl ta och fixa det där, kommer väl gå bra.. (Hoppas jag).
När jag låg hemma efter operationen och inte kunde gå eller något sånt,
låg jag och tänkte hur skönt det skulle vara
om allt var som vanligt och att verkligen kunde gå i skolan.
Och sen när det läkte och jag vart pigg igen, som nu då,
vill jag inget hellre än slippa skiten.
Men men, skolan är något man får stå ut med,
finns ju dom som inte ens har möjligheten
att kunna gå i skolan och få bra utbildning och allt det där :p

Jaja, nu vart det för mycket skrivande om sånt som inte är viktigt
och dessutom tråkigt för er att läsa.
Ni får ha det så bra och sova gott! Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0