Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


OC.

Shit, jag är verkligen besatt av OC efter alla gånger jag kollat om på säsongerna :p
Jag har sett om dom minst 5 gånger!
Och förra veckan kollade jag klart på sista säsongen och tänkte,
"Nej nu ska jag inte kolla på det på ett tag". Så ligger jag här i soffan,
och har börjat kollat på det igen!
Men jag har ju så tråkigt, så kan ju skylla på det right? ;)
Hmm, att jag aldrig tröttnar? Det är liksom omöjligt att tröttna på det,
och när man väl börjat kolla kan man verkligen inte sluta!
Egentligen är det ju bara en massa drama, nästan ingenting bra som händer,
det är bara problem i deras liv hela tiden, själv skulle man ju inte vilja leva så precis?
Visst, man kanske vill bo som dom gör osv, men absolut inte leva samma liv..
Så hur kan man då tycka om att kolla på det så mycket?

Från en sak till en helt annan bara ändå.
Nu är det precis 48 timmar tills Marias tåg kommer till Ockelbo där vi ska hämta henne!
Och imorgon kommer farmor och farfar och hälsar på med, trevligt :)
Jag och Berit ska göra iordning tacos och sånt tills dess, gott!

Men nu ska jag fortsätta kolla på dramatiken ;)
Hörs.

Dagens låt: Volbeat - I Only wanna be with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0