Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Nomy

Nu har jag precis kommit en från en liiiten promenad med Pontus.
Det är lite små kallt ute, men med lite mer kläder blir det nog skönt =)
Ska nog ta och gå ut och gå en sväng senare med, rensa tankarna lite.



Jag har fastnat helt för Nomy nu.

Förut kunde jag väl lyssna på någon av hans låtar lite då och då.
Tyckte dom var helt okej då med, men nu, nu älskar jag dom!
Det går inte beskriva, men dom är så fin/bra på alla sätt!
Mina favoriter med han just nu är:
  • Hold your head up high
  • You better die young
  • Self therapy
  • I died by you
  • Spank my ass
Nomys låtar finns att ladda ner här.
Ladda hem dom, lyssna och njut! =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad söt du är då :)

2009-04-16 @ 01:05:13
Postat av: Jessica :)

Han är bra! :D

2009-04-16 @ 13:42:18
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: sara

TACK SÅ MYCKET!dina ord värmde verkligen!



jodå, jag brukar göra designer gratis åt folk :)

kram

2009-04-18 @ 11:48:20
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: amanda

Anonym: tack =)

2009-04-18 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0