Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Last one standing

Nu sitter jag och Maria här med en varsin dator,
det har varit en lugn kväll för oss =)

Letade reda på ansiktspeelin/ansiktsmask på internet som går att göra hemma,
så valde vi en inte allt för fräsch :p
Ansiktspeelingen var gjord av honung och salt.
Och ansiktsmasken var gjord av honung, havregryn och varm mjölk.
Kan ni tänka er att smörja in ansiktet med det? Haha..
Men men, det funkade iallafall och jag är alldeles len om huden :)
Medans vi hade ansiktsmasken satt vi också med fotbad, skönt!
Och hade olivolja eller vad det var på naglarna, Maria hade hört att det ska vara bra.
Så det är vad vi har sysslat med..
Sen har vi bara slappat några timmar med musik och dator.

Nu ska väl jag sova strax eller så,
vi får se, är trött men ändå inte liksom :p Får se vad det blir.
Först och främst ska jag få ur all honung som lyckats fastna i håret..
Godnatt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0