Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


I'm moving on

Tjena.
Nu sitter jag i min bror Adams rum,
stör mig på hans tangentbord som egentligen är mitt förövrigt,
men iallafall, mellan slag knappen funkar inte riktigt
som den ska och det är det som stör mig, haha..
Skit tråkigt/segt att skriva är det också :p
Men tänkte att ett litet kort inlägg kunde ni väl få.

Annars då.. Har nyss varit ute på en liten promenad med Pontus.
Tillslut satte vi oss och pratade om allt möjligt bara, sen gick vi hem.
Innan det var jag själv ute på en promenad runt Åbyn, ett tag sen nu!
Vägen var skit tråkig att gå efter allt regn idag, så nja.. Så kul var det väl inte.
Satte mig vid kvarndammen ca en timme för mig själv med, funderade lite och så.
Ibland är det skönt att sitta tyst och bara tänka, på allt möjligt, för sig själv :)
Sånt gillar jag..

Nu ska jag säga åt Pontus att sätta på bättre musik
och hjälpa Olivia lite med hennes header.
Sov så gott nu då, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Jag håller med! Allt var så lätt då. :)

2009-04-14 @ 22:34:31
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0