Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Hold your head up high

Skrev ingenting igår, men jag orkade inte.
Det var en bra dag iallfall, var in till stan en sväng också.
Sen mot kvällningen så var jag ute och tog det lugnt med Moa, Linnéa, Pontus, Dennis och Henke.
Adam kom efter ett tag också :)
Satt väl där nån timme.
Gick hem senare iallafall och sooov, det var skönt!
Eftersom jag vaknade vid 5 på morgonen, kunde inte somna om :p

Sen idag har jag inte hunnit gjort något,
varit i skolan, helt värdelöst som alltid.
Gjorde lite prov med, vet inte hur det gick.
Och senare idag vet jag inte vad jag ska göra, är så trött.

Imorgon åker jag antagligen till Sandviken och träffar Carro iallafall!
Saknar ju henne så jävla mycket! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0