Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


9 timmar kvar

God morgon! Fast egentligen har jag varit vaken tillofrån sen 6 imorse, men ändå.
Nu är det bara 9 timmar kvar tills Maria kommer! :D
Jag ska väl inte göra något speciellt innan,
men ikväll ska väl vi göra något med Moa eller så :)
Om Maria orkar alltså, jobbigt att åka tåg mellan Norge och Sverige, det tar 11 timmar..
Tråkigt är det :p Men det är lätt värt det, för man får ju träffa tjejen =) ♥

Jag orkar seriöst inte skriva mer,
kanske blir segt med inlägg ett tag, jag vet inte riktigt.
Men just idag kanske det inte blir så mycket, vi får se.
Ha en bra lördag.

The Kooks - She moves in her own way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0