Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Trötter!

Jag vill bara sooooooova!

Funderar faktiskt på att gå och lägga mig,
men det känns som om det är alldeles för tidigt för att sova nu..
Men ska ta och duscha sen ska jag nog lägga mig endå :)
sängen ser verkligen lockande ut, haha!
Kanske ska sätta på en film att ligga och kolla på tills jag somnar?
Det känns som en riktigt bra idé! :)

Ikväll har jag bara varit ut en sväng,
sen har jag suttit ute hos Pontus och pratat lite och så..
Så skönt att bara ta det lungt, önskar bara att jag slapp gå till skolan imorgon.
Kommer ju knappt upp på morgorna heller, det är något jag har riktigt svårt för :p

Nu ska jag gå och duscha alldeles strax så skriver väl imorgon :)

Kommentarer
Postat av: molle

ja tyckte de blev läckert!! Riktigt snyggt.

2008-10-24 @ 14:52:55
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0