Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


torsdag.

hallå :)
skolan var rätt trist idag, börjar bli riktigt skoltrött..
började med idrott i nsundet iallafall, "redskapsgymnastik"  inte så roligt, men funkar.
därefter engelska, genomgång om betygskvitering, eller vad det heter..
både för engelska och svenska :)
sen lunch, var inte frächaste maten, fick nöja mig med mackor och trevligt sällskap :)
carro ringde hon också, alltid roligt att prata med henne :D
sen så var det fler tråkiga lektioner, som svengelska och sånt där.
sen har vi projekttid på torsdagar, ska göra något inom datorer iallafall,
tänkte göra skolans hemsida, men den uppgiften var redan tagen av någon annan :(
så får hitta på något annat att göra, får se vad det blir :)

sen har jag bara varit hemma, har precis ätit köttfärssås och spagetti..
ska träffa moa ikväll iallafall :) vart inte av igår heller!
emma kom hit istället, vi kollade på skräckfilmen creep, den var riktigt bra faktiskt :)
sen var vi här och bara pratade och sånt där, riktigt roligt!

hade ju egentligen klipptid på måndag i ockelbo,
men så hade emma vart och klippt sig  på brynäs, vet inte vad salongen heter..
men dom hade gjort det riktigt bra och riktigt billigt :) och dessutom var det drop in,
så ska förmodligen släpa med emma, så hon får visa vart det är imorgon.
så jag får klippa mig redan imorgon, woho!  färgar antagligen håret också,
är så trött på det här platina blonda nu, och utväxten som kommer efter en vecka är
ju så mörk och jobbig, så får se vad det blir för färg den här gången =)

jag skriver och berättar!
ciao.


Kommentarer
Postat av: hannah

klart jag har :) men efter en som heter Emmas isåfall, och efter emelie jensens med kom ja på nu :D ojoj. så om typ två veckor högst om de är ok? :)<3

2008-10-09 @ 22:47:39
URL: http://hforsmark.blogg.se/
Postat av: hannah

awh tack gumman :) <3

2008-10-10 @ 17:49:12
URL: http://hforsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0