Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


The winner takes it all.

Vart en ganska bra kväll igår iallafall :)

Efter maten vart det sooova, sen kom hampus så gick vi till ica,
sen så  kollade jag på film med han och pontus.
Rushhour 2 (stavning?) en riktigt bra film ;)

Efter det kollade jag på Idol och så,
men missade vem som åkte ut för jag orkade inte kolla mer ;D
Så vart det umgås mer med hampus och pontus, var ut en sväng och så.

Sen hemma vart det sitta vid datorn, sen vid 2 på natten så bar jag ut den till pontus rum.
Så jag kunde sitta och spela cs med han och adam hela natten, men pontus somnade självkart..
Så adam och jag spelade till ungefär halv 5, sen så sov vi :)

Pappa kom och väckte mig vid 12 idag iallafall, så duschade jag sen åkte jag till valbo.

Hittade jacka, skor, och en foundation. Fikade lite där med :) mums!
nu ska jag snart äta tacos, så jävla gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0