Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


skriver nästan aldrig, jag vet...

men nu på sista tiden har det varit så mycket ..
men ska börja skriva igen hade jag tänkt :)  sen ska jag fxa design snart tror jag väl,
malin (klicka här för att se hennes blogg) ska ju hjälpa mig, men behöver först och främst bilder :D

igår fick jag mina bilder sen i danmark hem!  jag la in dom på datorn idag,
så ni kan ju få se vissa hade jag tänkt :) riktigt mysigt där.
imorgon ska jag till sandviken och träffa carro, riktigt skoj! =)
tar väl en buss efter skolan antar jag, sen åker jag hem på lördagen.

bilderna:
KLICKA PÅ DOM FÖR ATT SE STÖRRE! 
:D



skriver mer imorgon, ha det bra! :) för nu ska jag börja uppdatera :'D

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: jo :) jag har lagt upp en bild nu.

resten kommer att komma upp på deras hemsida, som jag har länkat :D

2008-10-02 @ 23:36:12
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Härliga bilder:D

2008-10-12 @ 23:11:15
URL: http://kristofferostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0