Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Nu var det riktigt länge sen!

Har inte riktigt haft ork att skriva,
har inte tänk på det så mycket eftersom det inte har hänt något speciellt den senaste tiden..
Men nu tänker skriva lite kort iallafall :)
bara lite om allt och inget liksom.

Mja.. vad har hänt under tiden? det har ju gått 2 veckor snart, så något måste jag ha gjort..
klippt och färgat håret har jag gjort iallafall, vart inte riktigt nöjd eftersom jag inte fick som jag ville ha.
och jag vill ha tillbaka mitt blonda hår med, blir väl så nu snart med..
visar bild sen, som man ser lite hur håret blev!

Förra helgen spenderades i Älvkarleby hos min mamma.
Tog det lungt för det mesta, på fredagen vart det kolla på tv och sånt.
Sen på lördagen vart det stan och träffa Isabelle och Andreas,  som också följde med mig till Ä-by sen.
Dom åkte hem igen senare på kvällen.
Så resten av lördagen så satt jag matte, adam och rickard mest och pratade,
kollade lite saker på youtube och gick ut en sväng :)
På söndagen kom min bror, hans tjej, och doms bebis ;> gullig unge det!

Sen så åkte adam och jag hem på 15.03 bussen, och fick vänta i stan i 2 timmar,
för jag hade fel om busstiderna..   allt var ju stängt också, så inte världens roligaste, haha.

Veckan har gått riktigt fort, imorgon är det ju fredag.
Sen är det ju höstlov, riktigt skönt! :D :D
I helgen kommer släkt från norge med, får se om jag åker till älvkarleby eller inte..
annars gör jag det under veckan :P

Får se vad jag hittar på ikväll, blir säkert bara ta det lungt, är ju så trött!
Har gjort både en lång jävla uppsats + en bokanalys idag, segt.

Nej nu ska jag göra något annat :)
Ska börja skriva oftare med, kommer ju bli roligare att skriva sen,
när malin har tid, så jag får en design :) snäll hon är som vill göra en åt mig! :D

Här kommer en bild! (man ser lite grann hur det vart iallafall, även om det är en förjävlig bild)


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE BILD!
såhär vart det:                                såhär skulle det bli:

            |       

hejdå.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: haha ja fkatist :D den är lite små kul!

2008-10-23 @ 20:32:04
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: molle

shiiiet , har du klippt och färgat?! Läckert!

En canon 450D . :D

2008-10-23 @ 20:51:22
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0