Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Klockan är 02.43..

och jag är väldigt uttråkad..
tänkte egentligen sitta och lira lite cs under natten,
men nu är det så att jag inte har ett acc att spela på så ska försöka fixa det..
säkert någon snäll som vill låna ut för natten ;) 
 iofs är jag ganska trött, men samtidigt pigg, så vet inte riktigt hur jag ska göra..
blir väl sitta uppe ett tag till iallafall, tur att det finns trevliga folk på msn :)

sitter på pontus dator nu, eftersom min dampar sönder med internet och allt,
nu när husvagnen står ivägen för skiten.

aja, tänkte bara att det här skulle bli ett litet kort inlägg såhär på kvällen :D
ni får sova så gott!

två bilder från underbara danmark! (klicka på bild för större och bättre storlek)

 
puss!


Kommentarer
Postat av: hannah

haha aa antagligen eftersom simon jeraaaabek va me ;D fast johnny är i thailand men simon får ju va där o så:P

2008-10-26 @ 13:35:03
URL: http://hforsmark.blogg.se/
Postat av: hannah

jahaja ;D ah men de är typ simon och peter rosenkvist eller va han heter som tar hand om huset och katterna osv när han är borta :P lite läskig ödla han hade i akvariet i källaren då ;O fy fan:D

2008-10-26 @ 14:41:05
URL: http://hforsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0