Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Jordin Sparks - Tattoo!

.. har fastnat riktigt för den låten nu, lyssnar inte på någon annan, haha! ;)
den är riktigt bra iallafall :)
adam och jag vaknade vid halv 2 idag, så skönt att bara få sova ut..
sen duschade jag, åt frukost och satt mig framför datorn :)
har bara varit hemma hela dagen, har hunnit med en kebab tallrik på bk med! :)


ikväll ska jag antagligen träffa emma när hon har varit med leo,
får se vad vi hittar på för nåt roligt..
och moa kommer kanske att joina oss när hon kommer från hockeyn =D
men det dröjer väl ett bra tag, säkert någon timme kvar tills emma kan träffas också :(
jaja, jag överlever iallafalll.

nu ska jag fortsätta och ha tråkigt, så skriver jag mer senare ;)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0