Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


helgen har varit mys.

hallå, tänkte skriva lite smått om helgen bara :)
på fredagen tog jag bussen till gävle och skulle sen ta tåget till sandviken.
när jag och pontus kom till tågstation (han skulle till hofors)
så åkte precis tåget vi hade tänkt åka med :(
så vi fick sitta och vänta en timme på nästa,
men sen så kom jag iallafall till sandviken :)

vi var ute en stund sen vart det hem och ta det lungt,
kollade  på tv/film och bara prata med carro, riktigt trevligt :)
käkade gott gjorde vi också, mums! 
det var en kock på annalenas jobb som hade gjort iordning det.
vakande vid 20 över 1 på lördags morgon, sen vid halv 2 så åkte jag in till stan,
och tog sen bussen hem, vart duscha och käka sen hem till moa ;>
vi hade det riktigt roligt, och det vart en helt underbar kväll, tack gumman!
jag och moa vaknade vid 20 i 10 sen vid 11 stack vi till kyrkan för konfirmations sak,
vi käkade, pratade och gjorde allt möjligt, roligt faktiskt :)
kom hem nu vid 16.00 och satt mig här.. ska hitta på något med moa ikväll igen :D

ha det bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0