Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


friday ;D

alltså, jag måste bara säga att det är jäkligt skönt med helg! ;D

och så ni vet så vart det inte klippning idag :( det blir på tisdag istället, för då har emma tid att följa med,
eftersom jag aldrig har vart på stället hon pratar om..
hon kom hit igår kväll iallafall, vi bakade kladdkaka och hade det riktigt roligt :'D  thanks babe!

var i skolan till 15.00 idag iallafall, riktigt segt.
sen så stack jag adam och moa till ica, köpte glass som vi sen flottade i oss :)
har spenderat hela dagen med dom, roligt..  fast nu kollar dom på andra filmen för ikväll,
och jag har träffat hampus lite :)  sen har jag bara suttit här ett tag nu ;)

tänker sova här ute ikv iaf, orkar inte sova själv inne :(
pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0