Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


=)

Hallåå =)

Sitter i Älvkarleby just nu, tänkte skriva lite eftersom jag inte har gjort det på några dagar,
men iallafall så kom jag ju hit i söndags,
så tog jag det bara lungt :)
Hjälpte mamma att måla med, hon håller ju på att göra om i köket satt.

Igår så vaknade jag vid 10, duschade och käkade sen fixade lite..
Sen åkte jag, rickard, matilda och mamma till stan till mattes jobb en sväng.
sen lämnade vi av rickard och fortsatte mot valbo,
var där ett par timmar, trevligt :)
haha, fulast den här dagen var iallafall när jag och rickard var ute,
så satt jag mig på bordskanten, så rasa hela skiten, hahaha, så roligt :D
mattias gjorde nästan samma sak före, så typ gick den halvt sönder innan han reste sig.
så satt jag mig ist och de va då den gick sönder ;)

så åkte vi till bella (syster) och andreas, gjorde mat och så där och satt och pratade.
Sen vart det till valbo igen, en kvart innan det stängde,
 för bella skulle ha nåt som dom hade sänkt priset 1000 på och det fanns bara en kvar satt.
men när vi kom dit var den självklart såld.
vart iallafall hem till dom igen sen och käka pepparkakor och så :D
hade glömt bort hur gott det var ;o
kom hem vid kvart över 11 ungefär, så var jag hemma och tog det lungt :)

Idag får vi se vad som händer ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0