Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


where'd you go, I miss you so..

uuuuuuuuusch!
jag borde veta vid det här läget att en hel dag framför datorn och film
gör så att jag får huvudvärk, har ju varit med om det förr..
men endast två gånger i mitt liv (om man räknar med nu) har jag haft såhär ont!
inte kunnat sova på natten, inte kunnat lagt huvudet på kudden eller nudda något
för att det gör så ont, och att det känns som om huvet ska sprängas vilken sekund som helst!
tänker gå och sova nu iallafall, så får vi se om det blir skolan för mig imorgon.

men först och främst ska jag gå ner och ta en tablett,
och se om det blir bättre, annars så.. ja, blir det synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0