Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


When you lose something you can't replice

Har inte skrivit så mycket under dagen,
men har inte haft något speciellt att skriva heller, hehe!

Varit i skolan idag iallafall, slutade vid 14.45.
Var rätt segt idag, tråkiga lektioner och så, som alltid.. Men men, det får man leva med :)
När jag kom hem så satt jag mig här, satt här någon timme.
Har seriöst börjat sitta vid datorn väldigt mycket på sista tiden tycker jag?

Aja, sen så frös jag så mycket så jag duschade en riktigt varm dusch ;)
Häärligt! Kändes mycket bättre efter :D
Och eftersom Pontus och mina kakor vart så misslyckade igår,
så gjorde vi ett nytt försök med muffins idag, tror dom blir riktigt bra ;D
Dom står i ugnen just nu, ska väl kolla till dom snart.
Eller nej, måste göra det nu!  Haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0