Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


Torsdag

Tjena :)
Vart inte så mycket skrivet igår, men kan skriva lite nu.

Igår:
Emma och jag gick till bk och käkade, gott ja! :))
Sen så gick vi vidare till zebran, och oj vad länge sen jag var där!
Var där med Emma och Kimberly, satt mest och pratade och så :)
Kollade lite tv med, sen så gick jag hem och satt vid datorn/sov.

Idag:
Skolan halv 9, satt i café med Linn hela dagen, segt.
Men men, man slipper massa lektioner och slutar tidigare :D
Gick hem  för ungefär en halvtimme sen, tänkte städa rummet nu faktiskt.
Sen så ska jag ta något att äta, är lite hungrig..
Åt bara en macka i skolan så.

Aja, ha det bra! :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: hannah forsmark

sv: Då tjatar man på sin mor/far att köpa gotta:D:D:D

2008-11-20 @ 20:19:01
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0